Netværk for voldsramte kvinder

Indhold
Forside
Netværkets historie

Debatforum
BLOG

Kontakt til os

Søg

Brugersider (login)

Debatemner
Nyeste emne
...siden 2003 - stad...
Billetter til Grøn K...
Billetter til Folk &...
Jule arrangement på ...
Manden - kvindens ov...
Mest aktive emner
Forældreansvarslov [15]
Ud af volds forhold [7]
QTV Søger medvirk... [3]
Hjemmesiden [3]
venner med sin vo... [2]

Nyeste artikler
PAS PÅ

Se indlæg
Netværk for voldsramte kvinder | Åben debat for alle | Journalist søger kvinde til interview
Forfatter Forældreansvarslov
adminnetvaerk
Super Administrator

Antal indlæg: 14
Lagt på d. 07-11-2008 21:07
Kære netværk for voldsramte kvinder,

Den nye forælderansvarslov har fælles forældermyndighed som hovedregel og jeg ved, at det kan give problemer for voldsramte kvinder og deres børn.
Jeg arbejder som journalist og vil høre om en af jer vil tale med mig om de her problemer.
Hvis du gerne vil i kontakt med journalisten, så skriv til netvaerk@netvaerk.org
Redigeret af adminnetvaerk d. 07-11-2008 22:22
Send privat besked
Forfatter RE: Forældreansvarslov
Quinde
Brugere

Antal indlæg: 52
Lagt på d. 08-11-2008 00:05
Har sendt en mail.
Quinde
Send privat besked
Ziggyshark
Brugere

Antal indlæg: 3
Lagt på d. 13-11-2008 08:05
Hej,

Du skal også være velkommen til at kontakte mig.

VH
Ziggyshark
Send privat besked
josefk
Brugere

Antal indlæg: 168
Lagt på d. 13-11-2008 08:55
Jeg står også til rådighed ;.)

Bliver man ikke slået ihjel, bliver man stærkere (Friedrich Nietzsche)
Send privat besked
hende selv
Brugere

Antal indlæg: 41
Lagt på d. 14-11-2008 11:03
det gør jeg også...
Send privat besked
kuks
Brugere

Antal indlæg: 12
Bopæl: København
Lagt på d. 18-11-2008 19:21